Kámen Brno

FAQ

Jak probíhá servis nářadí?

Úkolem našich servisních pracovníků je provádět opravy v co nejkratším termínu a zajistit tak co nejkratší odstávku dané technologie ve vaší firmě. Našim stálým odběratelům nářadí a stavební mechanizace nabízíme výhodné servisní smlouvy. Získáte tak slevy na prováděné servisní úkony a potřebné náhradní díly. Lze dohodnout i odvoz a zpětný dovoz nářadí/stroje na opravu, stejně jako zvýhodněné ceny pro zapůjčení náhradního nářadí/strojů po dobu řešení opravy.

Servisní technici jsou pravidelně školeni u výrobců, proto osobně realizují i školení obsluhy těchto strojů.

Jakožto distributor mobilních kompresorů Atlas Copco, elektrocentrál Atlas Copco a generátorů Atlas Copco, vzduchového nářadí Permon a Atlas Copco, elektrického nářadí Makita, zahradní techniky Dolmar,Makita, vibrační techniky Husqvarna, Atlas Copco,/Dynapac,/NTC, elektrocentrál Honda/ Atlas Copco/Makita a NTC, čerpadel Atlas Copco, hydraulického ruční nářadí a agregátů Atlas Copco, motorových kladiv Cobra Atlas Copco provádíme libovolný záruční i pozáruční servis, prohlídky stavu nářadí a strojů, přičemž většinu servisních prací na kompresorech a generátorech provádějí servisní technici přímo u zákazníka, větší práce pak v servisní dílně vybavené speciálním nářadím a přípravky na rychlé a účelné zajištění oprav nářadí. Nabízíme pozáruční servis také pro nářadí a stroje značek Wacker, Bomag, Tremix, Ammann, Weber, Atmos, Zepellin, aj.

Kde má centrálu servis nářadí?

Servis nářadí společnosti Kámen Brno sídlí na adrese Hradčany 262, 666 03 Tišnov. Zde lze řešit se servisními techniky poradenství a veškeré servisní úkony. Na výše uvedenou adresu bude třeba také dopravit zařízení, které nelze upravit přímo u zákazníka. Případně lze dohodnout odvoz prostřednictvím našeho servisu.

Provozní doba servisu nářadí a mechanizace v Hradčanech u Tišnova:

Pondělí

7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

Úterý

7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

Středa

7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

Čtvrtek

7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

Pátek

7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30

V jakých lokalitách servis poskytujete?

Služby servisního střediska jsou poskytovány celorepublikově, ať už formou osobní návštěvy u zákazníka nebo naopak odvozem zařízení do našeho servisního centra v případech, kdy je vyžadována náročnější diagnostika a speciální techniky opravy. Podmínky řešení se stanovují vzájemnou domluvou. U pozáručního servisu je samozřejmě účtována i nutná doprava výjezdu do dané lokality. Většinu závad se snažíme vyřešit rovnou u zákazníka.

Proč servisovat nářadí právě u vás?

Jsme pravidelně školený autorizovaný servis s bohatými zkušenostmi a deklarovanou odborností. Umíme řešit opravy nejen u nářadí a strojů, které prodáváme, ale také u dalších značek. Ve velmi krátkém čase zajistíme opravu, dodáme náhradní díly a především poskytneme v případě nutnosti náhradní obdobný stroj za výhodných podmínek, neboť provozujeme mimo jiné i půjčovnu nářadí a stavební mechanizace.

Dají se u vás objednat náhradní díly?

Nezbytnou součástí práce servisu je i dodávka náhradních dílů. Pro naše smluvní zákazníky je zajišťujeme průběžně na stroje, jejichž komponenty se často opotřebovávají. U většiny strojů jsou závady a jejich opravy spojené i s nutností odborného úkonu, proto z logiky věci náhradní díly nedodáváme samostatně, ale jako součást samotného provedení servisního úkonu.

Provádíte i školení, jako jiné servisy?

Ano, školení a poradenství je nedílnou součástí práce našeho servisu. Servisní technici jsou samotnými výrobci pravidelně školeni v provádění všech prací od uvedení do provozu a zaškolení obsluhy. Pracovníci servisu jsou připraveni poskytnout jakémukoliv zákazníkovi veškeré informace o strojích a zařízeních, jejich instalacích a provozu. Termín, rozsah a požadavky na zaškolení práce se zakoupeným strojem se řeší smluvně na základě dohodnuté zakázky.